بهترین ماسک برای پوست دست شما

بهترین ماسک دست و پا راهی برای سالم و جوان نگه داشتن پوست شما هستند. معمولاً پوست در فصل های مختلف به خصوص فصل زمستان دچار مشکل و خشکی می شود، اما اکنون به لطف انواع ماسک ها، می توان از این مشکلات جلوگیری کرد. اما همه ماسک ها یکسان ساخته نمی شوند. به دنبال ماسک هایی باشید، که دارای مواد مفید مانند کره های ارگانیک و آلوئه ورا برای پوست شما هستند. پوست شما می توانند سن شما را نشان دهند. بنابراین شما باید به دنبال بهترین ماسک دست و پا باشید که چروک دستان شما را کاهش می دهند و همچنین آبرسانی و رطوب کافی را به پاهای شما داشته باشد.

بهترین ماسک دست چیست؟

ماسک های دست هیدراتورهای قوی مانند: روغن کاملیا، کره شی، روغن جوجوبا، اسید هیالورونیک که مواد مفیدی برای پوست دست هستند، به پوست شما تزریق می کند. تنها 10 تا 20 دقیقه برای تاثیرگذاری این فرمول کافی است. سپس بعد از برداشتن ماسک دست، پوست را ماساژ دهید، تا مواد به خوبی جذب شود.

ماسک پا چیست؟

ماسک‌های پا روز به روز در دنیای زیبایی به دلیل توانایی آن‌ها در سم‌زدایی بدن، بیرون کشیدن ناخالصی‌ها، تسریع چرخش سلولی و لایه‌برداری و مرطوب کردن پوست سخت پا محبوب‌تر می‌شوند. ماسک پا یک محصول زیبایی است، که برای استفاده پاها به کار می رود. همانطور که ماسک پا خشک می شود، به سم زدایی بدن کمک می کند، ناخالصی ها را از پوست خارج می کند، گردش خون و گردش سلولی را تقویت می کند، بوی پا را به دام می اندازد و از بین می برد، و پوست پا را لایه برداری، صاف و مرطوب می کند. برخی از ماسک‌های پا، مانند بیبی فوت، لایه‌برداری پوست را ترویج می‌کنند، که فقط پوستی تازه و جدید را به پا می دهند.

آیا ماسک ها تفاوتی با لوسیون پا دارد؟

ماسک با لوسیون متفاوت است. لوسیون ها برای تاثیر گذاری نیازی به ماندگاری ندارند، همچنین روزانه استفاده برای آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست استفاده می شوند. اما انواع ماسک به عنوان بخشی از یک روال روتین پوست به صورت هفتگی استفاده می شود. و برای لایه برداری و پاکسازی استفاده می شود.

نحوه استفاده از بهترین ماسک پا

انتخاب بهترین ماسک دست و پا به شما این امکان را می دهد، تا به سادگی از پوستی نرم و لطیف و جوان بهرهمند شوید. برای بهره مندی از تمام مزایای ماسک پا، باید پاهای خود را تمیز، خشک کنید. و محصول را برای لایه برداری روی پای خود قرار دهید. یک لایه نازک از ماسک پا را روی هر پا بمالید. مطمئن شوید، که کف پا، انگشتان پا و بالای پا را از دست نداده اید. اجازه دهید ماسک کاملاً خشک شود، که می تواند بین 3 تا 10 دقیقه طول بکشد. سپس با آب گرم بشویید، و مقدار زیادی لوسیون پا، یا کرم پای با کیفیت به آنها بزنید.

ویژگی های بهترین ماسک دست و پا

امروزه انواع مختلفی از ماسک های دست و پا وجود دارد، که می توانید از آن ها استفاده کنید. اما هر کدام از آن ها ویژگی های مخصوص خود را دارند، و عملکرد متفاوتی را بر روی پوست می گذارند. اما یکسری ویژگی ها برای انتخاب بهترین ماسک دست و پا وجود دارد. که با دانستن آن ها می توانید بهترین عملکرد از استفاده ماسک ها داشته باشید. در ادامه این ویژگی های بهترین ماسک دست و پا را برای شما آورده ایم.

  1. اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک واقعا یک مرطوب کننده باورنکردنی است. از آنجا که ظاهر خطوط و چین و چروک ها را بهبود می بخشد، همچنین می تواند به پوست شما زیبایی بسیاری را بدهد. دقیقاً به همین دلیل امروزه به یک ماده رایج در کرم های دست تبدیل شده است.

  1. رتینول

هر زمان که هدف شما استفاده از مواد ضد پیری باشد، احتمالاً مواد رتینول به ذهن شما می رسد. همچنین می توانید ماسک های مختلف زیادی برای کل بدن را پیدا کنید، که حاوی این مواد هستند. زیرا در محافظت از سن بسیار قدرتمند است. رتینول به بازسازی کلاژن جوانسازی پوست کمک می‌کند، که به مرور زمان ظاهر کرز یا شل شدن پوست را بهبود می‌بخشد. و همچنین برای صاف کردن پوست مؤثر است. بنابراین می‌تواند در مناطقی از بدن که ناهموار به نظر می رسند، استفاده شود و به بهبود و تغییر رنگ کمک می کند.

  1. ویتامین E

ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است، که می تواند به آرام کردن التهاب، جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد و حتی رنگ پوست کمک کند. یک راه ساده برای استفاده از ماسک ویتامین E، این است که یک کپسول ویتامین را باز کنید، و مواد آن را روی پوست خود بریزید و ماساژ دهید. اما بهترین راه استفاده از ماسکی است که دارای این نوع ویتامین به همراه مواد مغذی دیگر باشد.

  1. شکل ماسک یا پچ

هنگام انتخاب بهترین ماسک دست و پا باید مطمئن شوید، که ساختار آن متناسب با سبک زندگی شما است. ماسک ها انواع مختلفی اعم از ژله ای، کرمی، ورقه ای دارند. که استفاده هر کدام متفاوت است. اگر در طول روز وقت زیادی دارید، می توانید از مدل های ژله ای یا کرمی استفاده کنید. که زمان زیادی را برای خشک شدن و تاثیرگذاری دارند. اما اگر می‌خواهید بتوانید فعالیت های روز خود را در حالی که از ماسک استفاده می کنید، انجام دهید. انواع از ماسک های که به شکل دستکشی که انگشتان را از هم جدا می‌کند، یا ورقه ای که روی پوست شما قرار می‌گیرد. هر دو نوع برای هر کاری که می‌خواهید در طول روز انجام دهید، بهترین انتخاب هستند.

قیمت بهترین ماسک دست و پا

بهترین ماسک دست و پا را می توانید در برندهای مختلف پیدا کنید. هر برندی قمیت های مختلفی را بر روی محصولات خود می گذارد. به همین دلیل نمی توان قیمت ثابتی را برای این نوع محصول در بازار پیدا کرد. اما آنچه که باید در هنگام خرید ماسک دست و پا در نظر داشت، کیفیت این محصول است. زیرا ماسک ها مستقیماً بر روی پوست تاثیر می گذارند. در نتیجه اگر از مواد بی کیفیت ساخته شده باشند، ممکن است منجر به آسیب هایی مانند خشکی پیش از حد، قرمزی، تورم پوست شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *