مهمترین تفاوت بی‌بی کرم و سی‌سی کرم

آیا با تفاوت بی‌بی کرم و سی‌سی کرم آشنایی دارید؟ می دانید، هر یک از این کرم ها به چه منظوری استفاده می شوند، و چه مزایایی دارند؟ در دنیای لوازم آرایشی صدها نوع محصول آرایشی مختلف وجود دارند، که هر کدام را با هدف خاصی تولید می کنند. در ساختار هر یک از این محصولات آرایشی انواع ویتامین ها و مواد موثر برای پوست وجود دارند، که برخی از آن ها پوست را تقویت می کنند. اما در ترکیبات بسیاری از آن ها نیز مواد شیمیایی مضری نیز وجود دارند، که می توانند به شدت به پوست آسیب برسانند. اینکه چه نوع محصولی را با چه ترکیبات موثر یا مضر برای پوست خود انتخاب کنیم، اهمیت بسیار زیادی دارد.

سی سی کرم و بی بی کرم هر دو یک محصول آرایشی قوی هستند، که خواص بسیار زیاد و حتی معایبی نیز می توانند داشته باشند. تفاوت هایی بین این دو وجود دارد، که در ادامه درباره تفاوت بی‌بی کرم و سی‌سی کرم توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

تفاوت بی‌بی کرم و سی‌سی کرم

همه ما دارای یک نوع پوست هستیم، که می تواند چرب، خشک، معمولی و یا حتی بسیار حساس باشد. هر پوستی می تواند، به شرایط مختلفی حساس باشد، و تحت تاثیر عوامل بسیاری آسیب ببیند. ایجاد کک و مک، تیرگی، چین و چروک، خشکی، جوش، التهاب، قرمزی و … همگی جزئی از مشکلات پوستی محسوب می شوند. هر یک از این مشکلات می توانند، زیبایی را تحریک کنند. همچنین باعث شوند، شما اعتماد بنفس نداشته باشید. برای پیشگیری از چنین مشکلاتی می توانید، از انواع محصولات مراقبت پوستی استفاده نمایید. همچنین ممکن است، بسیاری از شما دارای چنین پوستی باشید، که با منظور پوشاندن این مشکلات نیز محصولات صورت بسیار زیادی در بازار وجود دارند. بی بی کرم و سی سی کرم ها همراه با کوشن یکی از پرطرفدارترین محصولات مراقبتی و آرایشی موجود در بازار هستند.

این محصول هم اکنون سطح فروش بسیار بالایی دارند، و دلیل این محبوبیت، مزیت های بسیاری است، که این کرم ها دارند. بی بی کرم ها که به بالم‌ زیبایی نیز شهرت دارند، به منظور و محافظت از پوست استفاده می شوند. این کرم چند کاره را می توان به جای کرم ضد آفتاب، پرایمر، کرم پودر، مرطوب کننده و… استفاده نمود. سی سی کرم ها نیز محصولاتی چند کاره هستند، که همانند بی بی کرم ها چندین کاربرد مختلف دارند. این کرم ها نیز سبک هستند، و مانند کرم پودرها قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارند. هر کدام از این کرم ها مزیت های مشترکی دارند؛ اما میان آن ها تفاوت های بسیار زیادی نیز وجود دارد.

اصلی ترین تفاوت بی‌بی کرم و سی‌سی کرم 

  • اصلی ترین تفاوت بی‌بی و سی‌سی کرم هامی تواند، در ترکیبات موجود در ساختار آن ها باشد. هر یک از این محصولات حاوی موادی هستند، که می توانند برای پوست فایده داشته و یا ضرر برسانند. در ساختار بی بی کرم از موادی چون سرامید، اسید هیالورونیک، گلیسیرین و پانتول استفاده کرده اند، در صورتی که ترکیبات سی سی کرم متفاوت است.
تفاوت بی‌بی کرم و سی‌سی کرم
تفاوت بی‌بی کرم و سی‌سی کرم

مهمترین تفاوت بی‌بی کرم و سی‌سی کرم

  • ‌سی‌سی کرم ها را بیشتر برای پوست های چرب استفاده می کنند. این محصول روی پوست چرب به سبب ترکیباتی که دارد، به خوبی پخش می شود. اما بی‌بی کرم ها چرب تر از سی سی کرم ها هستند و پوست را بسیار درخشان می کنند.
  • بی بی کرم‌ ها را بیشتر برای پوست خشک به کار می برند، در صورتی که سی سی کرم ها مناسب پوست چرب هستند. بی بی کرم خاصیت آبرسانی بیشتری دارد و به همین منظور بهترین گزینه برای پوست های خشک به شمار می رود.
  • سی سی کرم قدرت بیشتری برای پوست های مستعد آکنه و جوش دارد، و به خوبی با این مشکل مقابله می کند. این کرم بافت بسیار سبکی دارد و به سبب همین سبک‌ بودن هرگز منافذ پوستی را نمی بندد، و در نتیجه جوش ایجاد نمی شود.
  • تفاوت بی‌بی کرم و سی‌سی کرم در قیمت آن ها است، که هر یک از آن ها با توجه به ترکیبات شان، کیفیت، مزایا و قابلیت ها، قیمت گذاری می شوند. توجه داشته باشید، که برند نیز روی قیمت ها تاثیر دارد، و بهتر است همیشه به سراغ برندهای معتبر بروید.
  • سی سی کرم ها بهترین‌ محصول تصحیح رنگ هستند، و برای آرایش روزانه بهترین گزینه می باشند. این محصول دارای فرمولاسیون خاص براب تثبیت آرایش، ترمیم منافذ باز پوستی و کاهش قرمزی و رنگدانه های پوست صورت است. بی بی کرم ها‌ محصولات مراقبتی و آرایشی برای پوشاندن مشکلات پوستی هستند‌. مهمترین تفاوت بی‌بی کرم و سی‌سی کرم در همین نوع کاربرد آن ها است.
  • بی بی کرم ها بهترین محصول مراقبت از پوست هستند، که در برابر نور خورشید پوست را به خوبی محافظت می کند. از طرفی با آبرسانی پوشت باعث تقویت آن و حذف چین و چروک و خشکی می گردد. اما سی سی کرم ها فاقد SPF یا قدرت محافظ از پوست در برابر آفتاب هستند.

نتیجه

آرایش و مراقبت از پوست با استفاده از انواع محصولات آرایشی یکی از مهمترین دغدغه های مهم اکثر خانم ها است. این روزها انواع و اقسام محصولات آرایشی مخصوصی در بازار وجود دارند، که هر کدام‌ مزیت هایی دارند. بی بی کرم و سی سی کرم نیز هر دو جزو محصولات آرایشی و مراقبتی پوست هستند، که بخشی از نیاز پوست را برطرف می کنند. این محصولات هر دو به نوعی قدرت پوشانندگی بالایی دارند، و باعث زیبایی پوست صورت شما می شوند. بی بی کرم به عنوان یک نوع محصول مراقبتی و آرایشی برای مراقبت از پوست و پوشاندن، برخی مشکلات پوستی بهترین گزینه است. اما سی سی کرم نوعی محصول خاص با خاصیت اصلاح کننده رنگ است، که چند کاربرد مختلف دارد. این کرم بافت سبکی دارد و برای پوست های خشک مناسب است و روی پوست به خوبی پخش می شود.

اما بین این دو تفاوت هایی وجود دارد، که آشنایی با تفاوت بی‌بی کرم و سی‌سی کرم به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. اما به طور کلی شما اگر متناسب با نوع پوست خود بهترین کرم را انتخاب کنید، قطعا از مزیت های آن بهره خواهید برد. دلبرباش، یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی موفق در کشور است که اکنون به صورت اینترنتی فعالیت دارد. قیمت و کیفیت لوازم آرایشی و مراقبتی در این فروشگاه بسیار ارزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *