روش های روشن کننده پوست دست

آیا با روش های روشن کننده پوست دست آشنایی دارید؟ آیا می دانید، زیبایی پوست دست روی زیبایی چهره و شخصیت شما تا چه حدودی تاثیرگذار خواهد بود؟ پوست دست یکی از قسمت های مهم بدن بوده که همیشه در معرض دید قرار دارد، و این قسمت ممکن است، تحت تاثیر شرایط بسیار مختلفی نظیر نور آفتاب، برخورد با مواد شیمیایی و یا غیره آسیب دیده باشد. حال این آسیب دیدگی می تواند، نظیر پیری پوست، چین و چروک، خشکی و غیره باشد، که همه این موارد همگی روی تیره شدن پوست دست تاثیر خواهند داشت. این روزها از روش ‌های بسیار مختلفی برای روشن کردن پوست دست استفاده می کند، که می ‌توان از مهمترین آن ها به انواع ماسک های دست اشاره نمود. برای آشنایی با بهترین روش های روشن کننده پوست دست بهتر است، ادامه متن را با دقت بالایی بخوانید.

طبیعی ترین روش های روشن کننده پوست دست

پوست دست یکی از اعضای بدن است، که دائما در معرض آلودگی ها و همچنین تابش نور خورشید قرار دارد. همه این موارد روی تیرگی پوست دست تاثیر بسیار زیادی دارد. به این سبب که دست ها همیشه در معرض دید همگان قرار داشته اند، بیشتر افراد با داشتن دست هایی پر از چین و چروک و تیره اعتماد به نفس بسیار پایینی دارند. از این رو افراد اقدام به انجام روش های بسیار زیادی برای سفید کردن تیرگی دست های خود می کنند، که بسیاری از آن ها نه تنها فوایدی ندارد. بلکه به مرور می تواند، آسیب دیدگی پوست را نیز بیشتر کند. حال اینکه روش های روشن کننده پوست دست یا روش های رفع تیرگی پوست دست را می ‌توان به دو دسته تقسیم کرد، که یکی از آن ها روش های طبیعی است.

می توان با انواع ماسک دست خانگی باعث رفع تیرگی شد. برخی نیز ماسک هایی هستند، که این روزها در بازار خرید و فروش می‌ شوند. برخی از روش‌های طبیعی عبارتند از:

  • ماسک طبیعی عسل و پاپایا

عسل و پاپایا هر دو یکی از موادی هستند، که روی سفیدی پوست دست تاثیرات بسیار زیادی دارند. پاپایا خود آنزیم هایی را مانند پاپایین و همچنین آلفا هیدروکسید اسید دارد، که باعث از بین بردن سلول های مرده پوستی می شود. این ماده چنان قابلیتی دارد، که تمام ناخالصی ها و همچنین چربی ها و سلول های مرده که روی پوست جمع شده اند، را حذف می کند. عسل نیز به عنوان یک نوع ماده طبیعی که دارای خواص ضد باکتری است، می‌ تواند در کنار پاپایا بهترین عملکرد را داشته باشد. استفاده از این دو ماده و ترکیب آن ها در کنار یکدیگر باعث درخشندگی پوست دست های شما خواهد شد.

شما می توانید، نصف فنجان پاپایا را با عسل به صورت خمیر در بیاورید. در نتیجه این خمیر را حدود ۲۰ دقیقه روی دست های خود بمالید. اکنون پس از ۲۰ دقیقه می توانید، آن را با آب ولرم شستشو دهید. این کار بایستی تا چند شب به صورت مداوم انجام شود، تا نتیجه مطلوبی از آن به دست آورید.

  • ماسک روشن کننده کدو تنبل

یکی دیگر از انواع روش های روشن کننده پوست دست که تاثیرات بسیار مفیدی داشته، استفاده از ماسک کدو تنبل است. همانگونه که می دانید، کدو تنبل حاوی بتاکاروتن و ویتامین آ و ویتامین c  است، که همه این مواد در کنار یکدیگر با آنتی اکسیدان مانند: یک ماده قوی یا یک نوع اسید لایه بردار باعث حذف لایه های اضافی پوست می شود. چنانچه به دنبال زیبایی و سفیدی پوست دست خود هستید؛ بهتر است، از ماسک کدو تنبل استفاده کنید. از روش های سفید کننده پوست دست این روش طبیعی بهترین و ایده آل ترین روش به شمار می ‌رود. شما بایستی ابتدا کدو تنبل را خورد کرده، و آن را داخل کمی آب بجوشانید.

پس از پختن آن را به صورت خمیری در آورده، و با ترکیب عسل و شیر این خمیر را حدود نیم ساعت روی دست های خود قرار دهید. در نتیجه پس از نیم ساعت می توانید، دست های خود را با آب ولرم شستشو دهید. این کار را حداقل دو بار در هفته انجام دهید، تا تاثیرات خوبی داشته باشد.

  • ماسک گوجه فرنگی و جو دوسر

یکی دیگر از روش های روشن کننده پوست دست شامل ماسک گوجه فرنگی و جو دوسر پرک است. گوجه فرنگی حاوی ماده ‌ای به نام لیکوپن می باشد، که دلیل قرمز بودن آن نیز به سبب وجود همین ماده خواهد بود. این ماده یک نوع خواص ضد آفتاب دارد، و باعث محافظت در برابر نور آفتاب می شود. همچنین از پیر شدن دست ها نیز جلوگیری خواهد کرد. برخی از آنتی اکسیدان های موجود در گوجه فرنگی می توانند، باعث درخشندگی پوست دست شوند. با استفاده از جو دوسر در کنار گوجه فرنگی به عنوان یک نوع لایه بردار عمل می کنند. در نتیجه با ترکیب این دو نوع می ‌توانید، باعث شادابی و روشن کنندگی دست های خود شوید.

شما باید ابتدا گوجه فرنگی را خرد کرده، و کمی از آب آن را با جو دوسر و ماست مخلوط کنید. در نتیجه این ماسک خمیری را حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی دست های خود بمالید. پس از گذشت نیم ساعت دست های خود را با آب ولرم شستشو دهید. توجه داشته باشید، که این عمل بایستی حداقل دو بار در هفته تکرار شود تا به سرعت نتیجه دهد.

بهترین روش های روش کننده پوست دست

همانگونه که اشاره شد، دست ها یکی از قسمت هایی از بدن هستند، که به سبب انجام بسیاری از فعالیت های روزمرگی با عوامل بسیار زیادی چون آلودگی مواد شیمیایی، عفونت، تحت تاثیر التهابات و همچنین اشعه مضر خورشید و یا داروها ممکن است، به آن ها آسیب برسد. تحت تاثیر چنین شرایط مختلفی رنگ پوست تیره می شود. این تیرگی دست ها روی زیبایی تاثیر بسیار زیادی دارد. از این رو اغلب افراد به دنبال روش های روشن کننده پوست دست هستند. روش های بسیار زیادی وجود دارد؛ که شما می توانید، با کمک آن ها دست های خود را سفید کنید.

اما روش‌ های طبیعی اگرچه نتیجه مطلوبی خواهد داشت، و مزیت های استفاده بسیار زیادی دارند. اما در طولانی مدت نتیجه خواهند داد. از این رو افراد از روش های بسیار دیگری برای سفید کردن دست خود استفاده می کنند، که یکی از آن ها روی آوردن به انواع ماسک های مختلف سفید کننده پوست دست است.

ماسک ها یکی از محصولات بهداشتی هستند، که انواع مختلفی دارند. به عنوان یکی از روش های روشن کننده پوست دست این روزها در بازار خرید و فروش می شوند. انتخاب یک ماسک مناسب که بتواند تاثیرگذاری بسیار مطلوبی داشته باشد، اهمیت زیادی دارد. ناگفته نماند، که ماسک های زیادی با ترکیبات بسیار که توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند؛ هم اکنون در بازار وجود دارد. اما نمی توانید، به هر ماسک و یا هر برندی اعتماد نمود. از این رو بهتر است، به سراغ بهترین ماسک برویم که تاثیرگذاری بسیار بالایی داشته باشد. ماسک های ورقه یکی از ایده آل ترین انواع ماسک هایی هستند، که متناسب با نوع نیاز شما مشتری عزیز طراحی شده ‌اند. این ماسک ها دارای ساختار بسیار طبیعی هستند، که در کوتاه ترین زمان ممکن باعث روشن شدن پوست دست شما می شوند.

نتیجه

همه ما به خصوص خانم ها به دنبال جلب توجه از طریق زیبایی هستیم، و حال اینکه روی زیبایی چهره اهمیت بسیار زیادی خواهیم داشت. به همین منظور از روش ‌های بسیار مختلفی برای زیباتر شدن استفاده می کنیم . چه بسا پوست دست یکی از قسمت های مهمی است، که زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد، و دست ها به عنوان مهمترین قسمت بدن در معرض شرایط مختلف قرار دارند. شرایط آب و هوایی همچون قرار گرفتن دست ها در معرض نور خورشید، گرد و خاک، مواد شیمیایی، مواد سمی، ابزار آلات و غیره همگی زیبایی دست ها را تحت تاثیر قرار می دهند. تمام این موارد ذکر شده، به مرور زمان باعث تیرگی پوست می شوند، چه بسا اینکه هیچگونه روش مراقبتی به منظور مراقبت از دست ها استفاده نشده باشد.

این روزها با توجه به پیشرفت علم از انواع محصولات مراقبتی پوست بسیار زیادی می توانید به منظور جوانسازی پوست دست استفاده نمود، که مهمترین آن ها ماسک هایی هستند، که با قدرت عملکرد و کیفیت فوق العاده عالی هم اکنون در بازار به فروش می رسند. روش های روشن کننده پوست دست بسیار است. اما باید بدانید، روش های طبیعی نیاز به زمان بسیار زیادی برای بهبود کیفیت و حالت دست دارند. از این رو توصیه می شود، از ماسک های با کیفیتی که توسط مراکز فروش معتبر توزیع می‌ شوند، استفاده نمایید. دلبر باش یکی از بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی است، که سال‌ هاست در این عرصه فعالیت می ‌کند؛ و انواع لوازم آرایشی را با کیفیت فوق العاده بالایی به فروش می ‌رساند. بهترین ماسک روشن کننده پوست دست را نیز می توانید، با کمترین قیمت ممکن از این فروشگاه خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *