آموزش ساخت اکستنشن مو کلیپسی در منزل

آیا با آموزش ساخت اکستنشن مو کلیپسی در منزل آشنایی دارید؟ می دانید، وسایل مورد نیاز بهترین کلیپس مویی چیست؟ زیبایی بزرگترین نعمت خدادادی است، که همه ما از آن بهره می بریم. گاهی به سبب برخی از مشکلات ممکن است، با کاهش زیبایی مواجه شویم. موها یکی از تأثیرگذارترین اعضای بدن هستند، که زیبایی را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می دهند. چنانچه دارای موهایی کم‌ پشت و بی حالتی هستید، می توانید از اکستنشن مو استفاده کنید. اگر نمی توانید، اکستنشن را خریداری کنید؛ پس به راحتی این کلیپس را در منزل تهیه نمایید. در ادامه درباره ساخت اکستنشن مو کلیپسی بیشتر توضیح خواهیم داد.

آموزش ساخت اکستنشن مو کلیپسی در منزل

همانگونه که اشاره شد، اکستنشن مو یکی از متداول محصولات آرایشی است، که به منظور زیبایی بیشتر موها از آن استفاده می کنند. این روش کاملا مقرون بصرفه خود در انواع مدل های مختلفی است، که نیاز با تخصص زیادی جهت نصب آن نیست.‌ البته روش های بسیاری برای ساخت و همچنین نصب اکستنشن مو وجود دارند، که برخی از آن ها نظیر روش دوخت، روش چسب و …  است. اگر انتخاب شما موهای طبیعی انسان است، بایستی حتما قبل کوتاه کردن موها را شستشو دهید، تا شاداب و درخشان شوند. پس از این کار بایستی موها را خشک کرده و توسط شانه مخصوصی آن ها را شانه نمایید. اکنون می توانید، موها را به اندازه دلخواه کوتاه کنید؛ و آن ها را به صورت دسته هایی مرتب در یک‌ محل قرار دهید. اما ساخت اکستنشن مو کلیپسی‌ نیاز به وسایلی دارد، که برخی از آن ها عبارتند از:

  • موهای طبیعی دسته شده و مرتب
  • چرخ خیاطی معمولی و قیچی
  • چسب کاغذی ۵ سانتی متری و مقوا
  • شانه و چسب ناخن
  • اتوی مو و نخ و سوزن
  • اسپری مو مخصوص

بهترین روش ساخت اکستنشن مو کلیپسی در منزل

  • مرحله اول

 برای ساختن اکستنشن در ابتدا شما باید دو عدد چسب را به اندازه ۳۰ سانتی متری برش دهید. اکنون یک کاغذی را به صورت برعکس روی سطح صافی بچسبانید. توجه داشته باشید، که لبه های چسب نواری پهن برش داده شده بایستی در دو طرف تا شده باشد، تا روی سطح مورد نظر محکم بچسبد. اکنون می توانید، دسته موها را به صورت مرتب بردارید، و روی چسب ها به آرامی بچسبانید. بهتر است، پس از قرار دادن‌ موها روی چسب، آن ها را کمی فشار دهید، تا به خوبی روی چسب محکم شوند. قسمتی از موها که بریده شده، باید کنار لبه چسب قرار گرفته، و سمت دیگر از آن آویزان باشد.

اکنون که موها را به اندازه دلخواه چسباندید، می توانید روی آن ها را اسپری مو بپاشید، و با شانه آن ها را مرتب کنید. یک قطعه چسب نوار دیگر را به همان اندازه بریده و روی موها قرار بدهید.

  • مرحله دوم

اکنون چسب ها را از سطح هموار کنده و توسط قیچی هم چسب های اضافی و هم‌ نامرتبی موها را کوتاه کنید. اکنون با کمک چرخ خیاطی این موها را چرخ نمایید، که این کار باید ۴ دوخته باشد، تا کیفیت کار بهتر باشد. پس از اتمام خیاطی باید چسب ها را بکنید، و با اتوی مو روی آن را مرتب کرده و یک خط روی آن بیندازید،‌ تا به راحتی قابل استفاده باشد.‌ ساخت اکستنشن مو کلیپسی به همین سادگی قابل انجام است. شما می توانید، با همین وسایل ساده یک کلیپس مو بسیار شیک و زیبا تهیه نمایید. روی کیفیت ساخت کلیپس بسیار توجه کنید. چرا که اگر این کار با کیفیت مناسبی انجام نشود، بی شک زیبایی شما نیز کاهش پیدا می کند، و نتیجه مطلوبی از ساخت کلیپس نخواهید داشت.

کیفیت و زیبایی یک اکستنشن به کیفیت کلیپس، کیفیت ساخت و چگونگی و کیفیت ساخت اکستنشن بستگی دارد. به جای اینکه هزینه ای جهت خرید اکستنشن بهتر است، با ساخت اکستنشن مو کلیپسی در منزل آشنا شوید، و بهترین کلیپس مو را بسازید.

انواع روش های انجام اکستنشن و مزیت های آن

اکنون که با ساخت اکستنشن مو کلیپسی آشنا شده اید، بهتر است، درباره روش های انجام‌ اکستنشن‌‌نیز تا حدودی شناخت پیدا کنید.‌‌ داشتن موهایی حجیم و زیبا روی زیبایی چهره شما نیز تاثیرگذار خواهد بورد. اکستنشن را می توانید یکی از متداول ترین روش های مدرنی برشمرد، که هم‌ اکنون طرفداران زیادی دارد. اکستنشن ها انواع مختلفی دارند، که در انواع رنگ مو وجود دارند. استفاده از هر یک مزیت های خاص خود را خواهند داشت. اما این موهای مصنوعی و یا طبیعی را می توانید، به دو روش سرد و روش گرم مورد استفاده قرار داد.

  • اکستنشن مو سرد

یکی از متداول ترین روش های چسب اکستنشن ها روش سرد است، که از یک چسب گیاهی به نام کراتین برای چسباندن این‌ موها استفاده می کنند. این‌ چسب باعث می شود، تا موهای مصنوعی به راحتی به ریشه مو اتصال پیدا نمایند. این چسب ها بی رنگ هستند، و به هیچ‌ وجه دیده نمی شوند. جدا از چسب شما می توانید، از نوعی حلقه‌ های فلزی استفاده کنید تا موهای مصنوعی به ریشه مو متصل شوند. از این روش بیشتر برای دوخت مو، اکستنشن بافت و حتی اکستنشن ریسه ای و رینگ نیز استفاده می کنند.

  • اکستنشن مو گرم

دیگر روشی که پس از ساخت اکستنشن مو کلیپسی برای استفاده آن به کار می رود، روش گرم است. در اکستنشن گرم که تحت عنوان اکستنشن حرارتی نیز شناخته می شود، با کمک یک دستگاه مخصوصی این کار را انجام‌ می دهند. در این روش هم از یک چسب مخصوص و هم لیزر استفاده می کنند، که توسط حرارت باعث چسب شدن‌ موها می شوند. روش اکستنشن لیزری توسط اشعه خواهد بود، که برای این کار از چسب های کراتینه استفاده خواهند کرد.

نتیجه

آموزش ساخت اکستنشن مو کلیپسی در منزل به شما کمک می کند، تا به بهترین شکل ممکن بتوانید بهترین اکستنشن کلیپسی را تهیه نمایید. اکستنشن ها بهترین محصولاتی هستند، که به منظور زیباتر کردن‌ موها از آن ها استفاده می کنند. این محصول این روزها در انواع مدل های بسیار مختلفی و با رنگ، طرح و حالت های گوناگونی در دسترس است. شما می توانید، متناسب با سلیقه و همچنین نوع موهای خود بهترین کلیپس مویی را خریداری نمایید. حتی می توانید، این کلیپس را در منزل به راحتی تهیه نمایید. ساخت اکستنشن مو کلیپسی به ساده ترین شکل ممکن و در کمترین زمان امکان پذیر خواهد بود. شما می توانید، متناسب با سلیقه خود این کلیپس مویی را بسازید.

اما چنانچه قصد خرید بهترین کلیپس مویی را دارید، می توانید همین حالا بدون هیچ واسطه ای از دلبرباش این محصول را خریداری نمایید. دلبرباش، بزرگترین و قدرتمندترین سایت فروشگاهی انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست در کشور است، که میزبان شما مشتریان عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *